قصه تحفه

انا :- لاء مفيش حاجه اعرفك ع صحابى بس ..دا كامل يجما.عه جوزى وصحبى وطيب جدا وراجل اوى ودى مريم و كارما ونهاد يكامل .

كامل :- اهلا بيكوا.. استأذن انا بقا..

وخرج كامل مخلصتش وطبعا من كلام صحابى .

مريم:- اى يبنتى ال جابرك تتجوزى واحد زى دا

لسه مردتش لقيت نهاد

نهاد: ليه دنتى ١٠٠ واحد اتقدملك وكنتى بترفضى

وبعدهم علطول كارمن

كارمن:- ساكته ليه .. انتى متجوزاه غصب.

انا:- اى اى الكلام دا .. متجوزاه غصب مين لاء م غصب وبعدين انا بحبه وهو بيحبينى وال ايده مقطوعه دا عاجبنى عاجبنى اوى كمان .. ولو سمحتو م عاوزه واحده تتكلم عليه نص كلمه.

قعدو شويه وبعدين خرجوا.. وبعد مخرجو كامل جه .

كامل :- معلش مش ععرفت اقعد معاكى قدام صحابك عشان محرجكيش.

انا:- انت بتقول اى انت تشرف اى حد علفكرا.

كامل:’ شكرا.. عفكرا انتى طيبه اوى.. وشكرا ع الكلام ال بتقوليه عليا فكل مكان وقدام اى حد

انا:- انا م بكدب انت فعل راجل جدا وجدع وطيب وحنين وانا م بجامل.

كامل :- تمام .. ها اطلبلك اكل اى بقا

انا:- سمك

كامل :- ماشى

” عدى حوالى ٨ شهور وانا وكامل علاقه الصداقه مبينا اتطورت جدا وبقينا صحاب اوى لدرجه انى انا ابقا ماشيه فالشقه الاقى كف ثلاثى الابعاد على قافيا وهو يبقى واقف يلاقى الشبشب ضــ,,ـــــرب فضهره وبقينا كمان نهزر بشتايم وهو مبقاش يتكسف لدرجه انو بقا يخلينى اعمله اكل فاليوم ١٠ مرات .

كامل:- يلا يبت اعملى اكل وتعالى اكلينى

انا:- يأخى زهقتينى بقا دى المره ال ١٣ ال اعمل فيها اكل انهارده

كامل :- اخلصى ولا ءءاوملك

انا:- خلاص يابا منت كنت حلو فالأول وبتتكسف كدا

كامل :- البركه فيكى يسطا

انا:- مدير شركه بيقول يسطا.

كامل :- انا جعاااااااان

انا:- خلاص قايمه.

عملت اكل وقعدت أكلته وخلصنا.

انا:- ولا قوم هات الأطباق دى.

كامل بمرح :- حرام عليكى دنا بايد واحده هتبوظيهالى

انا:- اخللص

غسلت الأطباق وعملت قهوه وواحنا بتشرب القهوه

انا:- كامل انا جيالك وانا مكسوفه منك وبقولك انا عاوزه ٥ تلاف جنيه عشان اجيب شكولاته اعمل كيكه واعمل شوبنج.. والروايات ال عندى خلصتها وهجيب جديده ..وواللهى لو ضــ,,ـــــربتنى لاقول لامى عليك .

، كان بيشرب القهوه تفها فوشى من خضه السعر.. و

كامل: تعالى هنا بالأدب

انا:- اى .. هتضـ،ـربنى

كامل:- عيب عليكى هفهمك حاجه بس.

روحت جمبه راح مسكنى من قفايا و

كامل :- هو مش من يومين لسه واخده الفين جنيه

انا :- اه

كامل:- طب اى بقا دنا ال ١٠ شهور دول صرفت فيهم قد ال صرفتهم طول حياتى.

انا:- مش انت صحبى

كامل :- خلاص

انا:- هتدينى ..

كامل :- اه اما تعمليلى قهوه بدال ال تفتها عليكى.

انا: اسفخس عليك راجل استغلالى

كامل:- انا برده .. غورى.

تانى يوم الصبح .

كامل نايم فسابع نومه

انا:’كااااااااااامل

كامل:- اييييييه البيت اتهد

انا:- لاء

كامل:- اومال بتصحيييييينى ليه

انا:- عشان نروح نعمل الشوبنج ال لسه واخده فلوسه منـ,ـك امبـ,ـارح.

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9الصفحة التالية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *