قهوة زوجي
فتحت الباب، وبصيت لبيت الزمالك الشيك لأخر مرة. البيت اللي كان سجن مغلف بالدهب.
القهوة المرة دي يا عمر.. هي اللي فوقتني. عيش بقى بقية عمرك مع ذنب أمك اللي ماتت بسمّ ابنها.
خرجت للشارع، ونسمة هوا باردة خبطت في وشي. لأول مرة من سنتين، شميت ريحة حرية، مش ريحة لوز مر.
تمت.




